Wracam do tematu Dnia Miłośnika Komunikacji Miejskiej. Pierwsza część materiału pod tym linkiem. Poniżej kolejne zdjęcia i film.
Duewag GT8S #3062 objazdowo jedzie na Wzgórza Krzesławickie. Niestety nie pamiętam, jaką później obsługiwał linię, najprawdopodobniej była to trasa nr 9.
Prezentowany już powyżej GT8S i inna objazdowa „dziewiątka”, czyli E1+C3 w nowych barwach krakowskiej komunikacji miejskiej. To skład #146+596.
Konstal 105Na #493 prowadzący wagony #432+431. Skład obsługuje linię dodatkową 86, kierunek Wzgórza Krzesławickie. Tramwaj powinien przyjechać od strony Kombinatu, jednak ze względu na opisane w pierwszej części wpisu wykolejenie przemieszczał się wzdłuż ul. Kocmyrzowskiej.
Skład #811+812+813 jako linia nr 1 w kierunku Wzgórz Krzesławickich.
Tramwaje linii 1 przyjeżdżały na węzeł „Wiadukty” także od strony Kombinatu. W tym przypadku to wagony #415+418+417. Na dolnym zdjęciu pociąg rezerwowy, czyli #470+471 jako 86 do Mistrzejowic. Na wyświetlaczu zobaczymy jednak inną relację - Rondo Kocmyrzowskie.
Tym razem tramwaje jadą po swojej trasie. Bombardier NGT6 #2034 jako linia 85 w stronę Wzgórz Krzesławickich i Konstal 105Na #929+930+933 na „jedynce” do pętli Salwator.
W tym samym czasie NGT6 na linii 85 nadjechał także od strony Kombinatu, czyli jadąc wydłużoną, objazdową trasą. Tu warto dodać, że nie było jeszcze w Krakowie regularnej linii tramwajowej, która przebiegając wzdłuż ul. Ujastek była obsługiwana przez Bombardiery. Przypadek stworzył zatem dość ciekawą sytuację.
Spotkanie dwóch Bombardierów na linii 85. Jadący zgodnie z trasą #2034 przepuszcza objazdowego #2049.
Powyższe Bombardiery linii 85 i E1+C3 #171+552 na 4.
W okresie 1 listopada węzeł „Wiadukty” często korkuje się. W tym przypadku głównym powodem zatoru była „kumulacja” tramwajów jadących zgodnie z trasą i tych objazdowych.
Kolejny skład linii 21 objazdowo jadący przez „Wiadukty”. To E1+C3 #105+565. Brygada linii nr 10 (10-09). Po lewej zmodernizowana doczepa C3 #552.
Druga część filmu nagranego na węźle „Wiadukty”:
Tematem krakowskiego Dnia Miłośnika Komunikacji Miejskiej 2014 zajmę się jeszcze w jednym z kolejnych tramwajowych wpisów. Tu link.