środa, 21 maja 2014

Po remoncie


W listopadzie 2013 pisałem o trwającym remoncie jednego z torów Magistrali Podsudeckiej w Kędzierzynie-Koźlu (link). Wówczas przedstawiłem fotoreportaż pokazujący stan prac. Remont już zakończył się. Zapraszam zatem ponownie na przystanek osobowy Kędzierzyn-Koźle Przystanek.

Po raz pierwszy po zakończeniu prac trafiłem tam późnym popołudniem 31 grudnia 2013.  Widoczność znacznie ograniczała bardzo gęsta mgła, a w dodatku stopniowo nastawał zmrok. Niestety nie sprzyjało to dokładnemu dokumentowaniu wykonanego remontu:

Magistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek

Magistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek

Wyremontowany tor. Widok w stronę stacji Kędzierzyn-Koźle.


Magistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek


Magistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle PrzystanekMagistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek
Widok w stronę stacji Kędzierzyn-Koźle Zachodnie. W tle zamglony most na Odrze. 
 

Magistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek, torowisko po remoncie

Magistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek, torowisko po remoncieMagistrala Podsudecka, Kędzierzyn-Koźle Przystanek, torowisko po remoncie

Zbliżenie na wyremontowane torowisko.

Mgła i zapadający zmrok były natomiast rewelacyjną scenerią do dokumentowania przejeżdżającego pociągu. Niestety nie był to towarowy (ostatnio mam pecha i nie udaje mi się upolować żadnego składu), lecz pasażerski regio. Dokładnie pociąg nr 64628 relacji Nysa – Kędzierzyn-Koźle. Obsługiwał go autobus szynowy SA137-003. Przez tą mgłę przez chwilę wydawało mi się, że to jakaś świąteczna promocja, czyli lokomotywa z wagonem.


SA137-003, Kędzierzyn-Koźle Przystanek

SA137-003, Kędzierzyn-Koźle Przystanek

SA137-003, Kędzierzyn-Koźle Przystanek

Film prezentujący mglisty przejazd SA137-003 przez Kędzierzyn-Koźle Przystanek:



Zamów newsletter

Blog Transportowy na Facebooku
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz