poniedziałek, 13 maja 2019

Czech Raildays 2018 (9) – metro


Ostatnio pisałem o pojeździe dwudrogowym Zephir (tu link), teraz jak zapowiedziałem pora na metro. Dokładnie jeden wagon produkcji radzieckiej Метровагонмаш 81. To część dwuwagonowego składu tworzącego tak zwane Vítkovické metro, o którym pisałem tutaj. Własność Vítkovice Machinery Group.

Vítkovické metro zestawiane jest z dwóch wagonów, nr 2395 i 2501. Ten drugi pokazano w trakcie targów. Dokładnie to Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714 z roku 1990. Pojazd można było oglądać również wewnątrz, choć często było to utrudnione, bo odbywały się w nim spotkania biznesowe.


Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018
Metro w Ostrawie, czyli Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714 nr 2501. Vítkovické metro.


Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018
Wnętrze prezentowanego wagonu metra.


Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018

Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714, Vítkovické metro, Vítkovice Machinery Group, Czech Raildays 2018
Detale części przedniej wagonu #2501.


W dalszej części targowej relacji dwa historyczne wagony, w tym jeden wyjątkowy – salonka pierwszego prezydenta Czechosłowacji (Tomáš Masaryk).


Powiadomienie o nowych wpisach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz