niedziela, 21 września 2014

Wojskowe WUKO


Jednostki wojskowe kryją dość sporą ilość różnych ciekawych pojazdów. Wiele z nich nie opuszcza swoich baz, albo dzieje się to wyjątkowo rzadko. Najprawdopodobniej tak właśnie jest w przypadku prezentowanego w tym wpisie Jelcza 325. Jak na wojsko ma bardzo nietypową zabudowę i kolor. To pojazd do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji WUKO SC21. Taką zabudowę niedawno prezentowałem w innym ciężarówkowym wpisie (tu link).
Wojskowe WUKO „upolowałem” w Krakowie na terenie Centrum Handlowego Czyżyny. W mieście jest kilka jednostek i przypuszczalnie pojazd był w drodze do jednej z nich, a kierowca na chwilę poszedł po coś do jedzenia. Kiedy zbliżałem się do pięknego „jelonka”, szofer już wracał i dosłownie w ostatniej chwili udało mi się go ubłagać, aby jeszcze nie odjeżdżał. Pospiesznie wykonałem zdjęcia. 18.04.2014.


 Jelcza 325, WUKO SC21

 Jelcza 325, WUKO SC21

 Jelcza 325, WUKO SC21

 Jelcza 325, WUKO SC21

Kierowca podał mi także rok produkcji Jelcza. Niestety w tym przypadku wykazałem się mocno postępującą sklerozą. To rocznik 1986 lub 1988.

W trakcie odjazdu powstał taki krótki film:



Blog Transportowy na Facebooku

Blog Transportowy na Twitterze


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz