niedziela, 21 czerwca 2015

Przy lotnisku


Wracam do tematu modernizacji linii kolejowej do lotniska w podkrakowskich Balicach. Link do wcześniejszego wpisu. Zapraszam w rejon nowej stacji końcowej Kraków Balice. W okolice budowanego terminala dotarłem 10 maja 2015. Oba tory były już ułożone i przejezdne – stał na nich tabor techniczny. Ustawiono już także słupy trakcyjne. Poniżej kilka wykonanych wówczas zdjęć.


Linia kolejowa do Balic, stacja końcowa

Linia kolejowa do Balic, stacja końcowa

Linia kolejowa do Balic, stacja końcowa
Nowe torowisko przed stacją końcową Kraków Balice, której peron i budynek widać w tle.


Linia kolejowa do Balic
Nowe tory w stronę Krakowa. Fragment pomiędzy stacją przy terminalu lotniczym, a drogą nr 774. Linia będzie zelektryfikowana. Słupy trakcyjne już stoją.


Linia kolejowa do Balic, drezyna WM15A-336

Linia kolejowa do Balic, drezyna WM15A-336

Linia kolejowa do Balic, drezyna WM15A-336

Linia kolejowa do Balic, drezyna WM15A-336
Na budowanym odcinku pojawiły się już pierwsze pojazdy kolejowe. Przy drodze wojewódzkiej nr 774 stoi drezyna WM15A-336 z doczepioną platformą.


Linia kolejowa do Balic, koparka i platforma

Linia kolejowa do Balic, koparka i platforma
Na torze za drezyną stała także koparka i druga platforma.


Jak podają media, pociągi pasażerskie na lotnisko w Balicach powinny ruszyć już we wrześniu 2015.

Tu link do wpisu o uruchomieniu linii na lotnisko.


Blog Transportowy na Twitterze

Blog Transportowy na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz