wtorek, 1 grudnia 2015

Dzień Kolejarza 2014 w Krakowie (3)



Przedstawiłem już ekspozycję PKP Cargo, PKP Energetyka i Przewozów Regionalnych. Czas zatem na ostatniego przewoźnika prezentującego swój tabor na dworcu Kraków Główny - PKP Intercity. Wystawił on dwie lokomotywy i trzy wagony. SM42-3004 (18D przerobiona z SM42-027, rocznik 1967 – za Phototrans.eu) i EP09-007 (rocznik 1991) z wagonem klasy pierwszej, barowym i klasy drugiej.


SM42-3004, PKP Intercity
SM42-3004 z PKP Intercity.


EP09-007, PKP Intercity
EP09-007, PKP Intercity. Lokomotywa była sprzęgnięta z SM42-3004 i wagonami, dlatego zrobienie jej ładnego zdjęcia niestety nie było możliwe.


Wagon klasy pierwszej, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESA

Wagon klasy pierwszej, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESA

Wagon klasy pierwszej, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESAWagon klasy pierwszej, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESA

Wagon klasy pierwszej, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESAWagon klasy pierwszej, typ 112A, Cegielski - tabliczka znamionowa
Bezpośrednio za EP09 stał wagon klasy pierwszej serii A9nouz nr 505119-78276-9 ze stacji Kraków Główny. To typ 112A wyprodukowany w roku 1986 przez Fabrykę Pojazdów Szynowych H. Cegielski, a w roku 2014 zmodernizowany na typ 140A przez PESĘ Bydgoszcz.


Wagon barowy, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESA

Wagon barowy, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESAWagon barowy, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESA

Wagon barowy, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESAWagon barowy, typ 112A, Cegielski, modernizacja PESA
Do „jedynki” doczepiono wagon barowy serii WRnouz nr 505188-70212-8 ze stacji Kraków Główny. To typ 112A wyprodukowany w roku 1988 przez Fabrykę Pojazdów Szynowych H. Cegielski, a w roku 2014 zmodernizowany na typ 113Aa przez PESĘ Bydgoszcz.


Bezprzedziałowy wagon klasy drugiej, typ 111A, Cegielski, modernizacja PESA

Bezprzedziałowy wagon klasy drugiej, typ 111A, Cegielski, modernizacja PESA

Bezprzedziałowy wagon klasy drugiej, typ 111A, Cegielski, modernizacja PESABezprzedziałowy wagon klasy drugiej, typ 111A, Cegielski - tabliczka znamionowa
Ostatni, trzeci wagon to bezprzedziałowa „dwójka” serii B7bnopuz nr 505184-78047-4 ze stacji Kraków Główny. To typ 111A wyprodukowany w roku 1989 przez Fabrykę Pojazdów Szynowych H. Cegielski, a w roku 2014 zmodernizowany na typ 111Arow przez PESĘ Bydgoszcz.


Na tym kończę relację z Dnia Kolejarza 2014 w Krakowie.


Blog Transportowy na YouTube, kanał Lukaszwo - Transport Movies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz