Różne
 są sposoby promocji komunikacji miejskiej. Tańsze bilety, zwiększanie 
częstotliwości kursów, interaktywne rozkłady jazdy itp. Opcji jest 
bardzo wiele, a niektóre dość oryginalne. Na taką ciekawą i 
niepowszechną formę promocji transportu publicznego zdecydował się 
miejski przewoźnik z Kędzierzyna-Koźla. Tamtejsze MZK wybrało komiks.
„Autobusy
 mają same plusy!” – taki tytuł ma seria promujących miejską komunikację
 rysunków. Historyjki pojawiają się regularnie na stronie internetowej 
MZK. Mogą je także zobaczyć główni adresaci tej kampanii, czyli osoby 
korzystające z prywatnych samochodów. Komiks jest bowiem także naklejany
 na autobusy, na ich ściany tylne.
Komiks
 wozi na sobie np. Solaris Urbino 12 #160 (rocznik 2008). Na zdjęciu w 
trakcie opuszczania przystanku „Koźle Dworzec Autobusowy”  (na 
niektórych rozkładach wciąż widnieje dawna nazwa, czyli „Koźle Dworzec 
PKS”), jako linia H do pętli Blachownia Biurowiec.




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz