czwartek, 5 lutego 2015

Blog Transportowy w konkursie Blog Roku 2014


Tradycją już stało się moje uczestnictwo w organizowanym przez Onet konkursie na Blog Roku. Co dwa lata zgłaszałem do niego Blog Transportowy (link). W styczniu 2015 zostałem zakwalifikowany do najnowszej edycji i… całkowicie zapomniałem o konkursie.


Blog Transportowy w konkursie Blog Roku 2014
Screen strony informującej o uczestnictwie Bloga Transportowego w konkursie Blog Roku 2014.


Tymczasem od 3 lutego trwa już głosowanie. Przyznam, że bardzo mile zdziwiłem się, gdy okazało się, że na Blog Transportowy już oddano kilka głosów, a ja przecież nawet nie poinformowałem o konkursie czytelników (jedynie zamieściłem link w bocznym panelu). Zatem właśnie naprawiam ten błąd i proszę o głosy.


Zagłosuj na Blog Transportowy


Koszt SMS-a to 1,23 zł. Jak podał organizator, zysk zostanie przeznaczony na Fundację Dzieci Niczyje. Głosować można do 10 lutego 2015, do godziny 12.

Wyślij SMS o treści H11272 na numer 7122

Dziękuję.


Blog Transportowy na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz