czwartek, 10 stycznia 2013

Blog Transportowy w konkursie Blog Roku 2012


Już od kilku lat organizowany jest konkurs Blog Roku. Mam jednak wrażenie, że tegoroczna, ósma edycja jest wyjątkowo mocno promowana. Np. nigdy wcześniej nie słyszałem reklamy konkursu w radiu, a w styczniu RMF FM poinformował mnie o nim już kilka razy.

Początkowo nie zwracałem uwagi na konkurs, ale zrobiła to moja żona. To właśnie dzięki niej postanowiłem dołączyć do coraz liczniejszej grupy konkursowiczów i zgłosiłem Blog Transportowy.

Zatem mogę już oficjalnie zakomunikować, że Blog Transportowy bierze udział w konkursie Blog Roku 2012. Został zgłoszony w kategorii tematycznej: „Pasje i zainteresowania”.

Poniżej screen strony konkursu, a jednocześnie link do niej. Zachęcam zatem do kliknięcia i poczytania na temat konkursu. Oczywiście zapraszam także do głosowania na Blog Transportowy. Wysyłać SMS-y będzie można od 24 do 31 stycznia.



Blog Roku 2012


Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści G00532 Na numer 7122

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz