wtorek, 28 lipca 2020

Star 660 żuraw


Ciężarówka Star 660 jest już wyjątkowo rzadkim pojazdem na polskich drogach. Model ten był produkowany w latach 1965 - 1983.  

Przyznam, że bardzo dawno nie widziałem żadnego Stara 660. Ciężarówkę, która jest bohaterem tego wpisu utrwaliłem na zdjęciach w 2009 roku. Pojazd z zabudową żurawia stał na pętli autobusowej Pleszów w Krakowie. Był zepsuty i czekał tam na pomoc przez kilka dni. Udokumentowałem go komórką, a na następny dzień zaplanowałem przyjazd z aparatem fotograficznym. Niestety nie zdążyłem - już go nie było. Dobrze zatem, że chociaż użyłem telefonu (wówczas jednak nie była to najlepsza jakość zdjęć).


Star 660

Star 660

Star 660

Star 660

Star 660
Star 660 na terenie pętli autobusowej Pleszów w Krakowie. 25.05.2009.


Rejestracja tej terenowej ciężarówki to TK 32459, zatem do Krakowa przyjechała aż Kielc. Według danych z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego zabudowa żurawia to Hydros K861. Niestety w Internecie nie znalazłem żadnych informacji o takim modelu.

Najprawdopodobniej prezentowany Star 660 już nie istnieje. Kiedy pisałem ten tekst, strona UFG podawała, że pojazd o rejestracji TK 32459 nie był ubezpieczony.


Blog Transportowy na YouTube, kanał Lukaszwo - Transport Movies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz