środa, 18 grudnia 2019

Volkswagen Crafter i DAB 1200B w Oświęcimiu


Wracam do wpisów przedstawiających pojazdy firmy Drobisz-Tur. Ostatnio pisałem o Setrze S250 (tu link), teraz pora na mniejszy tabor.

Tym razem autobusu tego przewoźnika nie fotografowałem przy ulicy Stefana Batorego w Oswięcimiu. Powód – już nigdy nie widziałem, aby tam parkowały jego pojazdy. Miejscem sesji była pętla autobusowa Stare Stawy przy ul. 11 Listopada. Odwiedziłem ją w świąteczny dzień, 25 grudnia 2017.

Stał tam wówczas Volkswagen Crafter o rejestracji SBI 44430. To rocznik 2008. Z informacji znalezionych w Internecie wynika, że do firmy Drobisz-Tur trafił on w 2014 roku, a wcześniej był eksploatowany przez innego polskiego przewoźnika. 

W tle wykonanych wówczas zdjęć pojawia się także żuraw Coles, o którym pisałem tutaj.


Volkswagen Crafter

Volkswagen Crafter

Volkswagen Crafter
Volkswagen Crafter z firmy Drobisz-Tur na pętli autobusowej Stare Stawy w Oświęcimiu. 25.12.2017.


Obok Volkswagena zatrzymał się autobus MZK Oświęcim. DAB 1200B #71, który obsługiwał linię nr 9 (Stare Stawy – Dwory). To rocznik 1997, w Oświęcimiu od 2009 roku. Z informacji krążących po Internecie wynika, że jeszcze nie padł on ofiarą dostaw nowych Solarisów i nadal pozostaje na stanie MZK.


DAB 1200B, MZK Oświęcim

DAB 1200B, MZK Oświęcim
DAB 1200B #71 z MZK Oświęcim na dość błotnistej pętli autobusowej Stare Stawy. Autobus za kilka minut rozpocznie kurs linii nr 9.


Kolejne autobusy z firmy Drobisz-Tur przedstawię w późniejszym czasie.


Wpisy dotyczące kolei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz