sobota, 17 marca 2018

Nissan Figaro


Kiedy fotografowałem bohatera tego wpisu byłem pewien, że dokumentuję auto z lat 50-tych ubiegłego wieku. Dopiero przeglądając w Internecie materiały dotyczące Nissana Figaro odkryłem, że ten mały kabriolet jest znacznie młodszy. W dodatku produkowano go bardzo krótko, tylko przez jeden rok - 1991. Łącznie powstało ponad 20 tysięcy egzemplarzy.

Jak podał portal KlassikAuto.pl, w Polsce zarejestrowano jedynie 9 egzemplarzy tego ciekawego samochodu. Na jednego z tych tak nielicznych Nissanów trafiłem w Krakowie. Był zaparkowany na al. Modrzewiowej, przy tamtejszej szkole podstawowej.


Nissan Figaro

Nissan Figaro

Nissan Figaro

Nissan Figaro
Nissan Figaro.


Nissan Figaro
Charakterystyczny logotyp umieszczony na masce Nissana Figaro.


Powyższe zdjęcia wykonałem 23 marca 2016.


Zestawienie wydarzeń transportowych

4 komentarze:

  1. Ciekawy wpis, pierwszy raz słyszę o takim Nissanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis i zdjęcia! Trzeba mieć szczęście, by zobaczyć na żywo tak rzadko spotykane auto, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. samochód mojego kolegi ��
    zaparkowany pod naszą starą podstawówką ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny samochód. Wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń