Jak podaje Renault Trucks, gama pojazdów
 Kerax 8x4 XTREM w Europie została powiększona o wersję z 24 calowymi 
kołami. To jedyny na naszym kontynencie pojazd takiej kategorii, który 
posiada homologację na drogi publiczne.
Renaulty Kerax XTREM z kołami o średnicy
 24 cali już od jakiegoś czasu są eksploatowane w innych rejonach 
świata. Np. w Zachodniej Afryce, gdzie biorą udział w budowie dróg oraz 
rurociągów. Pracują także na wysokości 4500 m.n.p.m. – w chilijskich 
Andach. Najprawdopodobniej właśnie tam zostało wykonane poniższe 
zdjęcie, choć w Chile obowiązuje ruch prawostronny (może to pojazd 
testowy docelowo przeznaczony dla „lewostronnego kraju”).
Nowa wersja Keraxa jest już dostępna na 
terenie całej Europy (bez Niemiec), w dwóch opcjach: rozstaw osi 4350 mm
 lub 4500 mm. Jak powiedział Patrice Roeser (Manager Produktu Gamy 
Budowlanej w Renault Trucks): „Ten pojazd, to niezwykle wytrzymałe 
narzędzie pracy o dopuszczalnej masie do 50 ton, które przyczyni się do 
znacznego obniżenia kosztów operacyjnych naszych klientów, bo dzięki 
świadectwu homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, mogą 
oni korzystać z Keraxa XTREM przy kilku projektach budowlanych 
jednocześnie”. 


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz