Ciąg
dalszy prezentacji pojazdów biorących udział w Międzynarodowym Rajdzie
Pojazdów Zabytkowych Krak 2013. Etap VI, Konkurs Elegancji. 29.06.2013. Tu link do pierwszej części.
Kiedyś
to auto dominowało na polskich drogach. Teraz to już coraz rzadszy
widok. Szczególnym rarytasem są egzemplarze z pierwszego okresu
produkcji. „Maluch”, czyli Polski Fiat 126p, który przyjechał z
Wieliczki. Na przedniej szybie widnieje 1974 rok. Produkcję tego modelu
uruchomiono w 1973 roku:
Aston Martin 15/98, czyli brytyjski kabriolet z końca lat 30-tych ubiegłego wieku:
BMW 2002ti. Model ten był produkowany na początku lat 70-tych ubiegłego wieku:
MG MGB prezentowałem już w relacji z Kraka 2012. Wówczas był to czarny kabriolet, który przyjechał z Wielkiej Brytanii (link). W roku 2013 można było podziwiać inny egzemplarz, który dotarł z województwa śląskiego. Żółty i już nie kabriolet:
Relację z poprzedniego rajdu rozpocząłem prezentacją pięknego Forda A (tu link). W
edycji 2013 wziął udział inny przedstawiciel tego modelu. Tym razem
kabriolet. Ford A był produkowany w latach 1927 – 1931, zastępując
słynny model „T”:
Kolejny kabriolet, MG (Morris Garages) TD. Ten model był produkowany w latach 1950 – 1953:
Dostojny i elegancki. Jaguar Mark II. Te luksusowe, sportowe auta były produkowane w latach 1959 – 1969:
Jaguarem kończę tę część relacji. Rajd Krak 2013 za jakiś czas znów powróci do Bloga Transportowego. Tu link.
Wpisy Rajd Krak 2012 część I, część II i część III
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz