poniedziałek, 11 maja 2015

Zagłosuj na linię lotniczą


Na początku maja 2015 Centrum Prasowe PAP podało informację o trwającym konkursie na linię lotniczą zapewniającą największy poziom satysfakcji klienta. Jego organizatorem jest Airline Passenger Experience Association (APEX). To stowarzyszenie dbające o satysfakcję klientów korzystających z usług linii lotniczych. Sieć firm i niezrzeszonych ekspertów działających na całym świecie. APEX ocenia stopień zadowolenia klientów i wpływa na polepszenie każdego aspektu usług lotniczych. Ocenie podlegają np. takie elementy jak rozmieszczenie siedzeń w samolocie, system rozrywki i komunikacji pokładowej, czy posiłki serwowane w trakcie lotu. Celem tych działań jest umocnienie branży lotniczej i zwiększenie szans na rozwój przedsiębiorczości. Drogą do tego są: edukacja, innowacja, spotkania biznesowe i reputacja.

Konkurs polega na poznaniu opinii pasażerów, którzy w ostatnim czasie korzystali z usług linii lotniczych. Jest on uznany za najbardziej prestiżowy w branży, bo oparty na faktycznych ocenach klientów. Mogą oni podzielić się swoimi opiniami na temat usług świadczonych przez przewoźników lotniczych korzystając z udostępnionej w Internecie ankiety. Tu link. Ankieta jest aktywna tylko w okresie od 1 maja do 30 czerwca 2015. Można ją wypełniać dowolną ilość razy.


Airline Passenger Experience Association (APEX), ankieta
Screen jednej ze stron ankiety. Lista przewoźników lotniczych, także tych niskokosztowych, jak np. Ryanair.


Oto, co na temat konkursu powiedział Russ Lemieux, dyrektor wykonawczy organizacji APEX: „Każda ankieta przechodzi tabulację z zachowaniem naukowej precyzji, wykonywaną przez firmę Nielsen przodującą w dziedzinie badań konsumenckich. Dzięki temu możliwe jest dokonanie oceny linii lotniczych na całym świecie pod kątem osiągnięć. Przewoźnicy biorący udział w konkursie nie tylko mają dostęp do komentarzy klientów, ale także presja przyznawanych nagród zachęca linie do pracy nad zwiększeniem satysfakcji klienta ze świadczonych usług”.

Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni jesienią, w trakcie gali wręczenia nagród organizacji APEX. W roku 2015 tę uroczystość zaplanowano na 28 września, w Portland, stan Oregon w Stanach Zjednoczonych. Finaliści konkursu zostaną wyłonieni na podstawie opinii pasażerów, a członkowie organizacji APEX wybiorą zwycięzców.


Airbus A320-200, G-EZOL, EasyJet
Jeżeli latasz liniami EasyJet, możesz wyrazić swoją opinię na ich temat. Na zdjęciu jeden z najnowszych nabytków tego przewoźnika. Airbus A320-200 o rejestracji G-EZOL. Maszyna w swój pierwszy lot wzbiła się w kwietniu 2015. Jest to wyjątkowy samolot, już 250 Airbus kupiony przez EasyJet. O tym jubileuszu informuje specjalne malowanie maszyny. Co ciekawe, duża cyfra 250 powstała z 250 małych symboli samolotu.


Profil APEX na Facebooku i Twitterze.


Blog Transportowy na YouTube, kanał Lukaszwo - Transport Movies

Blog Transportowy na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz