Jak podaje Renault Trucks, gama pojazdów
Kerax 8x4 XTREM w Europie została powiększona o wersję z 24 calowymi
kołami. To jedyny na naszym kontynencie pojazd takiej kategorii, który
posiada homologację na drogi publiczne.
Renaulty Kerax XTREM z kołami o średnicy
24 cali już od jakiegoś czasu są eksploatowane w innych rejonach
świata. Np. w Zachodniej Afryce, gdzie biorą udział w budowie dróg oraz
rurociągów. Pracują także na wysokości 4500 m.n.p.m. – w chilijskich
Andach. Najprawdopodobniej właśnie tam zostało wykonane poniższe
zdjęcie, choć w Chile obowiązuje ruch prawostronny (może to pojazd
testowy docelowo przeznaczony dla „lewostronnego kraju”).
Nowa wersja Keraxa jest już dostępna na
terenie całej Europy (bez Niemiec), w dwóch opcjach: rozstaw osi 4350 mm
lub 4500 mm. Jak powiedział Patrice Roeser (Manager Produktu Gamy
Budowlanej w Renault Trucks): „Ten pojazd, to niezwykle wytrzymałe
narzędzie pracy o dopuszczalnej masie do 50 ton, które przyczyni się do
znacznego obniżenia kosztów operacyjnych naszych klientów, bo dzięki
świadectwu homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, mogą
oni korzystać z Keraxa XTREM przy kilku projektach budowlanych
jednocześnie”.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz