Wracam do fotograficznej relacji z niezwykłego zlotu oldtimerów, czyli z rajdu Krak 2012. Oto kolejne przepiękne osobówki.
Fiat 500L, czyli kolejny zagraniczny uczestnik rajdu. Fiaty serii 500 powstawały w latach 1957 - 1975.
Mercedes W115 (220D). Pierwsza seria, produkowana w latach 1968 - 1973.
Mercedes W108 (280S). Ten model
produkowano od listopada 1967 do września 1972. Prezentowany pojazd
powstał w 1969 roku. Jak podano na stronie Automobilklubu Krakowskiego, w
roku 1983 samochód ten wystąpił w filmie „Ośmiorniczka”, czyli w
kolejnej części przygód słynnego agenta 007.
Jaguar E-Type. Przedstawiciel serii drugiej produkowanej w latach 1969 - 1971.
Volvo 144S z 1969 roku.
BMW Neue Klasse, najprawdopodobniej typ 2002.
Lancia Fulvia. Produkowana w latach
1963 - 1976. W rajdzie brała udział także wersja sportowa tego modelu -
zaprezentowana we wcześniejszym wpisie.
Mercedes 230SL (W113) z 1966 r.
Volkswagen Karmann Ghia. Samochód
sportowy produkowany w latach 1955 - 1974 przez niemiecką firmę
nadwoziową Karmann, wykorzystującą podzespoły Volkswagena. W roku 2009
Karmann zbankrutował i został przejęty przez Volkswagena. Firma ta
produkowała także samochody na bazie Audi, BMW, Mercedesa, Forda i
innych.
MG (Morris Garages) MGB. Kabriolet, który na rajd przyjechał ze swojej ojczyzny, czyli z Wielkiej Brytanii.
Fiat 128 Sport L. Produkowany w latach 1972 - 1975.
Inny Fiat 128. Rocznik 1975.
Morris Mini z 1977 roku.
Oryginalny, włoski Fiat 126 (nie
126p). Podwójna rura wydechowa sugeruje jednak jakieś przeróbki. We
włoszech ten model produkowano w latach 1972 - 1980.
MG Midget. Model ten produkowano w latach 1961 - 1979.
Fiat X1/9. To sportowe auto
produkowano w latach 1972 - 1989. Nadwozie zostało zaprojektowane przez
włoską firmę Bertone - współpracującą także z innymi producentami
samochodów (np. Opel, BMW).
Fiat 125p LONG. Te niezwykłe pojazdy
powstawały w dwóch wersjach: z dachem i kabriolet. Trafiały do biur
podróży, a później do prywatnych właścicieli.
VW Typ 166 Schwimmwagen. Niezwykły
pojazd. Lekki samochód terenowy, a jednocześnie amfibia. Produkowany w
latach 1941 - 1944 w Niemczech (wówczas w III Rzeszy). Powstało łącznie
ponad 14 tysięcy egzemplarzy.
VW typ 82 Kübelwagen. Samochód armii III Rzeszy, czyli wojskowa wersja VW Garbusa. Produkowany w latach 1940 - 1945.
Triumph Roadster 2000. Rocznik 1949.
Mercedes W136 (170V). Produkowany w latach 1936 - 1942 i 1946 - 1955.
Na tym kończę trzecią i ostatnią część fotograficznej relacji z rajdu Krak 2012.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz