Dodatkowe informacje

niedziela, 21 grudnia 2014

Jeszcze o NEWAG-u 18D


Wracam do tematu lokomotyw typu 18D z nowosądeckiego NEWAG-u. Tu link do wcześniejszego artykułu o tych pojazdach. Wówczas zamieściłem zdjęcia SM42-3101, która z dwoma wagonami stała za peronami stacji Kraków Płaszów. Teraz zapraszam do obejrzenia SM42-3001. To materiały prasowe udostępnione przez NEWAG. Przypominam, że różnica w oznaczeniu SM42-3001 oraz SM42-3101 i wzwyż wynika z zastosowania różnej ilości akumulatorów (do jazdy akumulatorowej, maszyny #3001 – 3005 mają mniej akumulatorów w zasobniku niż lokomotywy #3101 – 3105). 

Jak podają źródła internetowe, SM42-3001 powstała na bazie SM42-396 z 1971 roku.


 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

 NEWAG 18D, SM42-3001, PKP Intercity

Blog Transportowy na Facebooku

Wpisy poświęcone autobusom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz