Ostatnio pisałem o pojeździe dwudrogowym Zephir (tu link), teraz jak zapowiedziałem pora na metro. Dokładnie jeden wagon produkcji radzieckiej Метровагонмаш 81. To część dwuwagonowego składu tworzącego tak zwane Vítkovické metro, o którym pisałem tutaj. Własność Vítkovice Machinery Group.
Vítkovické metro zestawiane jest z dwóch wagonów, nr 2395 i 2501. Ten drugi pokazano w trakcie targów. Dokładnie to Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714 z roku 1990. Pojazd można było oglądać również wewnątrz, choć często było to utrudnione, bo odbywały się w nim spotkania biznesowe.
W dalszej części targowej relacji dwa historyczne wagony, w tym jeden wyjątkowy – salonka pierwszego prezydenta Czechosłowacji (Tomáš Masaryk). Tu link.
Vítkovické metro zestawiane jest z dwóch wagonów, nr 2395 i 2501. Ten drugi pokazano w trakcie targów. Dokładnie to Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714 z roku 1990. Pojazd można było oglądać również wewnątrz, choć często było to utrudnione, bo odbywały się w nim spotkania biznesowe.
Metro w Ostrawie, czyli Метровагонмаш (Mietrowagonmasz) 81-714 nr 2501. Vítkovické metro.
Wnętrze prezentowanego wagonu metra.
Detale części przedniej wagonu #2501.
W dalszej części targowej relacji dwa historyczne wagony, w tym jeden wyjątkowy – salonka pierwszego prezydenta Czechosłowacji (Tomáš Masaryk). Tu link.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz