Dodatkowe informacje

niedziela, 27 grudnia 2015

Rajd Krak 2013 – trzecia część

Piękne osobówki w Krakowie. Ponownie zapraszam na Rynek Główny. Zobaczcie trzecią część fotorelacji z Międzynarodowego Rajdu Pojazdów Zabytkowych Krak 2013. Tu link do wcześniejszego odcinka. 


Ten samochód już pojawił się w Blogu Transportowym, w relacji z Kraka 2012 (link). „Maszyna do szycia”, czyli Singer. Dokładnie Singer 9 Roadster, który przyjechał z Poznania:


Singer 9 Roadster, Rajd Krak 2013


Słynne Porsche 911 Carrera. W produkcji od 1964 roku. Auto przez lata przechodziło różne modyfikacje, ale jego charakterystyczne kształty nie ulegały zmianie. Model 911 Carrera nadal znajduje się w ofercie producenta. Swoisty ewenement. Niemcy pobili więc (pod względem długości produkcji) kultowe radzieckie ciężarówki ZiŁ i GAZ. Prezentowany egzemplarz niestety jest lekko uszkodzony. W jednej z relacji z rajdu przeczytałem, że dwa ze startujących samochodów miały wypadki. W jeden z nich jakiś „geniusz” wjechał cofając na oślep, a drugiego zniszczył taksówkarz nagle otwierając drzwi swojego auta. Carrera jest zatem jednym z tych pechowców:


Porsche 911 Carrera, Rajd Krak 2013


Piękny Wartburg 312 De-lux z roku 1963. Jak podaje strona internetowa Automobilklubu Krakowskiego, pojazd jest w stanie oryginalnym, nie był restaurowany:


Wartburg 312 De-lux ,Rajd Krak 2013


Maleństwo, które prezentowałem już w relacji z rajdu Krak 2012. To Morris Mini z roku 1977:



Morris Mini, Rajd Krak 2013



Produkowana w latach 1963 – 1976 Lancia Fulvia także uczestniczyła w Kraku 2012 (link). Był to egzemplarz, który przyjechał z Włoch. W edycji 2013 zaprezentowano pojazd, który do Krakowa dotarł z Warszawy:


Lancia Fulvia, Rajd Krak 2013


 Słynny Ford Mustang, tu w wersji kabriolet:


Ford Mustang kabriolet, Rajd Krak 2013


To jeszcze nie wszystkie piękne oldtimery, które udało mi się sfotografować w trakcie rajdu Krak 2013. Do tematu powrócę.


Wpisy Rajd Krak 2013 część Iczęść II i część IV
Wpisy Rajd Krak 2012 część I, część IIczęść III 


Blog Transportowy na Google +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz