Różne
są sposoby promocji komunikacji miejskiej. Tańsze bilety, zwiększanie
częstotliwości kursów, interaktywne rozkłady jazdy itp. Opcji jest
bardzo wiele, a niektóre dość oryginalne. Na taką ciekawą i
niepowszechną formę promocji transportu publicznego zdecydował się
miejski przewoźnik z Kędzierzyna-Koźla. Tamtejsze MZK wybrało komiks.
„Autobusy
mają same plusy!” – taki tytuł ma seria promujących miejską komunikację
rysunków. Historyjki pojawiają się regularnie na stronie internetowej
MZK. Mogą je także zobaczyć główni adresaci tej kampanii, czyli osoby
korzystające z prywatnych samochodów. Komiks jest bowiem także naklejany
na autobusy, na ich ściany tylne.
Komiks
wozi na sobie np. Solaris Urbino 12 #160 (rocznik 2008). Na zdjęciu w
trakcie opuszczania przystanku „Koźle Dworzec Autobusowy” (na
niektórych rozkładach wciąż widnieje dawna nazwa, czyli „Koźle Dworzec
PKS”), jako linia H do pętli Blachownia Biurowiec.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz